Min idol rök

 Hej
Jag har inte följt idol slavisk men jag har legat och kollat på play ibland om det inte funnits annat att se på.
Den som fångat mitt intresse mest och som är mest musikalisk är ju såklart Charlie men tyvärr går ju idol mest ut på att småtjejer röstar in den snygga killen ( det e lite mr. snygging tävling ) tjejerna har sällan en chans.
 
      Men
 
i dag måste jag först och främst säga att VINNARLÅTEN var grymt bra, den kommer bli en hit här hemma och Liam var bäst utav dom 2 som e kvar. Jag kommer inte se omröstningen i kväll men jag är helt säker på att alla tjejer röstar på Liam.
 
 Nu ska jag kramas lite med gubben och sen borsta tänderna och fortsätta lyssna på kanin jägaren, sjukt spännande...
 
     All kärlek // M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0