Skönhetens tecken

I morgon ska jag utnyttja en av mina julklappar 


En massage 

Jippi 👏👏

Jag fick julklappar i skönhetens tecken

Krämer
Salvor 
En tandblekning på salong ( spännande)
Massage
Örhängen 
Ljusfat
Fin skylt av min svärdotter 
Mm mm 



Lite bilder från julafton


Den fina bilden på Max är när han hade svirat om till finkläder och åkt hem till Sandras gummi farbror på julfirande med hela deras familj i vendelsö 

Glömt bort dom bilderna ❤

Julen försvann lika fort som den kom

Ser alltså fram emot morgondagen
Först Massage och sen handla lite till nyår 

Dels så ska Kalle ha lite gott hemma och vi ska få med oss en del till hotellet där vi boar in oss i 2 dagar , blir ju vårat hem på nyårsaftnarna 

Detta år ska vi ta med brorsans hund 
Zappa för han är också skotträdd 
Och då får han gärna vara med oss istället där det är lugn och ro 

Nu säger jag Go kväll , lite käk och mys framför tv:n och till efterrätt blir det äppelpaj och vaniljsås 

      All kärlek / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0