Lite av varje

 
      Hej Finingar:
 
Hoppas ni mår bra?
 
Jag har kommit hem från Maxi precis,
Bunkrade lite hem för kylen gapar tom, när det inte ens finns ett pkt bacon hemma så är det illa HAHAHA
 
En bra men lugn dag på jobbet, det vart lite pyssel, ommöblering och städning av golv.
Sen till Maxi och handla och nu hemma.
Jag ska tvätta mellan  16-19
 
I kväll ska vi se e ny film
The Gift.....  Återkommer om den var bra.
 
Annars da:
Sune har fått ögoninflammation, ögat rinner och varar och jag baddar med koksaltlösning
 
Jag har lite knas på magen, det känns som sammandragningar under bröstet/magen
gör lite små ont men det släpper nog.
Hela natten låg jag prutta sönder mig. Var rädd att tända en tändsticka för då hade hela jävla rummet exploderat.
 
Glöm inte att anteckna det......
 
     Tjoho bloggvänner / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hoppas Sune kryst på sig!

2016-02-02 @ 22:21:20
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0