Lite off

Sorry för dålig uppdate men jag är inte på topp just nu.
Jag är hängig , ont i hals, allmänt låg av många anledningar och känt mig ledsen sista tiden,   Tycker att allt runt omkring strular och för mig är det viktigt med rutiner både på jobb och fritid. Om saker & ting ändras  hela tiden blir det lite kaos och stress.
saker man bokat privat skiter sig mm mm.
Jag är en orolig själ och när saker inte blir som det är tänkt så blir jag OFF och jävligt trött eller inte trött utan helt jävla utmattad för hjärnan går på högvarv 24/7
 
Kom hem nyss, nu ska jag läsa bloggar sen göra mat.
Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Styrkekramar till dig siss. Håller tummar och tår för att allt ska lösa sig. Kram. Finns här!! ❤️❤️❤️

Svar: tack kram
Maria Höglund

2016-02-16 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0