Mac & cheese


Onsdag och det betyder matlagning på FT
I dag stod Mac & cheese på menyn
Det serverades med shoritzo korv 







                Min portion 

Det var några saker i rätten som jag inte är ett stort fan av som tex. Ädelost och parmesan 
Men maten var ok men lite för mastig för min smak
Men jag kan tänka mig göra en egen variant av Mac & cheese
Att kanske byta ut ädelost mot prästost 

Har ni något gott recept på denna rätt ?

Nu har jag surrat  med mamma en stund, nu ska jag titta på lite tv 

    Kram Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Parmesan som är så gott :)
Ädelost går bort för mig med! Tror det är gott med cheddarost i jag.
Ha en fin kväll! Jag ska blogga lite mer senare jag men först ett varmt bad :)
Kram

Svar: Finns cheddarost som riven ?
Maria Höglund

2016-02-03 @ 19:31:03
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0