Klump i magen

I morse när jag går in på Max och Sandras reseblogg möts jag av att Max är dålig
Sen får jag ett meddelande och bild på att Max är jättedålig 
Feber och magsjuk 

Min mage bara drog ihop sig
Får typ panik att inte vara nära
Jag vet att Sandra tar hand om honom men man tänker alltid det värsta , sen vet jag hur ledsen och liten Max blir när han blir så där sjuk att han inte orkar med, hemlängtan delux får man när man mår skit
Och jag får ont i magen delux för att inte kunna göra ett skit mer än att ge råd och finnas till för dom när dom Ringer 
Jag har pratat med Sandra ett x antal ggr i dag och med Max 3 ggr






      Krya på dig mitt hjärta ❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Neeej usch usch usch!😓
Hoppas verkligen det blir bättre snart!

Kraaaamar!

2016-01-04 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0