Kväller

Hej på er
En halv jobbig dag, min lur är inte med mig🌚
Jag kan inte svara i den  och ibland stängs luren av helt och vissa säger att det tutar upptaget hela tiden!

Det är dags för graven snart.

Men ni som måste ha tag i mig gör det säkrast på messenger / Skype 

Hela fm var det fullt upp och vid 13 tiden hämtade jag min brukare i V-H för att åka in till stan, vi promenerade vår vanliga runda, Södermalm , Slussen, gamla stan och in till city
Kallt & friskt 
Totalt 14 km promenix, behöver jag säga att jag är mör och trött nu 🙃

Eftersom luren ligger nere så vart det inga kort från stan  i dag och det var synd för det var grymt vackert kring slottet i dag när solen sken 🌞🌞

Min brukare köpte böcker, godis och en present till sin mamma och jag köpte en födelsedagspresent till Kia som fyller år i morgon 🍰🍰🎂🎂

I morgon är jag ledig och ska ta bort mitt material på naglarna och på kvällen kommer inger förbi 
Min gubbe ska ut med jobbarkompisarna, dom ska skjuta pistol och dricka några pilsner/ mysigt 

På söndag blir det jobb så jag ska njuta av fredagen och lördagen 

All kärlek
 Love Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jo men jag gillar inte när jag blir sne på Johan han är ju så snäll men han är den som står mig närmast och så brukar man ta ut alla känslor på den så ja han får ta smällarna.. Men vi blir ju alltid sams igen så :) svårt det här med hormoner!
Jag ogillar han Hampus också! Fy fan så obehaglig kille!!! Älskar Farmen i år! Kommer bli en kul säsong!

Fan vad duktig du är som går o går o går! Du kommer bli smal som en tandpetare till sommarn!
Kram!

Svar: hahaha i wisch men har aldrig lyckats hittillsnär var man smal en sommar sist kanske 20 år sen...
har precis ätit peperoni pizza igen, min nya drog
Maria Höglund

2016-01-21 @ 20:28:40
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0