Lövbiff

Lövbiff är klart en av mina favoriter när det gäller olika recept, man kan göra massa med lövbiff !
Men lövbiff är oftast väldigt dyrt så man handlar det väldigt sällan men denna vecka hade Ica storpack för 99 kr kg
Toppen 

Jag köpte ett storpack och på den gjorde jag en lövbiffgryta och i dag vart det lövbiff och pommes 




           Massa  bea 




       Tomat, gurka och rödlökssallad


 Langar  hatblicken , hatar att bli fotad 
😜😜

   Avslutar med en fin bild på Max som kom på snappen i dag❤️


    Max har ringt mig i dag på Skype men tyvärr hade jag på ljudlöst när jag jobbade så jag missade honom

 Får se om vi hörs i morgon istället 

     God  natt   Vänner  ❤️❤️❤️💤💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0