Min mage och annat.

Min natt var sådär, jag har ofta ont i min mage , I går när jag skulle gå och lägga mig vid 00.30 så började magen, Shit va ont jag fick och mådde illa, sen vart mina ben kokheta. skitskumt..
Detta pågick i ca 40 min
sen somnade jag,    Jag undrar va fan det e för fel på maghelvetet....
 
När jag vaknade kände jag av magen litegrann men nu är det ok ....
 
Har precis pratat med en gammal vän som ringde och frågad om jag vill börja jobba hos honom på hans firma, Tror inte folk jag har ett jobb eller ?... Jag svarade att jag trivs på mitt jobb men då frågade han om jag vill jobba extra hos honom på kvällar och helger.... Jag sa att jag ska fundera på det ,  Jag ska jobba hos honom nästa helg den 9+10 Januari för att lära upp mig och då ska jag även ta med mig Kalle som oxo får jobba extra där, sen får jag fundera på saken hur mycket jag orkar.
 
Så nu har jag alltså 3 jobb på G och allt annat , det är kanske därför man har stressmage.
Men vad gör man inte för att bättra på ekonomin....
 
Innan samtalet så var jag ute  på en promenad på 5 km. det är så skönt att börja dagen med prommis,
eftersom min telefon är knas så kan jag inte använda Nike Runner och dokumentera promenaderna  för telefonen stängs av hela tiden...men jag lite koll ändå. 5 km i fredags, 1 mil i går och 5 km i dag......
 
 
                                                   Ha en fin dag //  Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0