Nails



Denstinctions beauty

Här är mitt extra jobb, en gammal bekant och H:s gamla chef för länge sen driver detta företag😀

Dom är jättestora men mest säljer dom i Italien , Tyskland  och England 

Jag har känt ägarna i 12 år och följt med dom på 2 resor till Italien Bologna och en resa till England för nagel mässa  etc 

H: har jobbat åt dom i ca 5 år 
Så jag känner till dom väl 

Ägaren (M) ringde mig härom veckan och frågade om jag vill börja hos dom  men jag är nöjd med mitt jobb och sa att jag kan ta extra jobb där , sagt och gjort
Jag började i dag ute på deras lager i Västberga 
Hjärtat av allt

Jag kommer att fylla material , märka allt och packa ordrar till kunder mm mm
Det är miljoner saker att lära sig och en miljon artiklar 
Allt från nagel produkter för att bygga naglar, filar, material, nagellack , spa produkter, fransar mm mm 

I dag jobbade jag och Kalle med att fylla space som det heter , 
Mycket pilla och precision för att allt ska bli perfekt , tålamod tålamod , 
Jag är så sjuk när det gäller att det ska bli perfekt så det tog lite tid , men jag lär mig ✔️


 En hylla med en del av alla nagellack 

 Nu vet ni vad jag kommer pyssla med ibland 
Nästa gång blir nästa söndag eftersom Kalle fyller år på lördag så hoppar vi den dagen 

     Puss & kram Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Haha åååå vad roligt jobbet låter faktiskt!! 😅

2016-01-11 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0