Ritualer / tvång

Tjo 
Ni som  känner mig vet att jag har lite konstiga saker för mig , en del kallar det tvångstankar 
Tex. Att jag alltid vill ha städat innan jag lämnar hemmet och bäddar rent varje dag etc.

Men nu kommer vi till mina ritualer här hemma när det gäller dusch!

Jag gör samma sak varje gång !!

1) Borstar mitt hår innan dusch, dels för tovor och sen att det inte ska lossna så mycket hår i avloppet 

2) filar mina fötter ( varannan gång )

3) klär av mig 

4)  duschar av hela kroppen 

5)  schamponerar mitt hår 2 ggr , det ska man göra enligt min frisör 

6) balsam som sitter i medans jag tvålar in mig

7) sköljer allt

8) torkar mig och medans handduken är på så borstar jag mitt blöta hår och sätter upp det i en tofs 

9) roll on

10) smörjer in hela kroppen med nivea body milk

11) klär på mig allt utom strumpor

12) fotkräm och strumpor

13)  tops i öron

14) smörjer in ansiktet och hals med Loreal revitalift 

15) parfym

    Klart
Alltid samma ritual 
Detta tar Max 15 min så jag e snabb 👍

Gör ni samma sak varje gång ? 

     God natt alla fina ❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

Va? Kommer du inte ens in på den när du går via den vanliga webbläsaren på mobilen? Inte ens när du skriver hela adressen?? Hmm.. Undrar vad det kan vara för fel då. Vet att vissa inte kan kommentera via mobilen ( har kollat upp det och allt ser ut som det ska så har ingen aning om varför det är så) men att det inte går att läsa den ens är konstigt.. Får fråga Johan sen, han är teknik-experten här hemma haha :)

Svar: Nuuuuuu
Maria Höglund

2016-01-13 @ 20:52:06
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Haha vad kul att läsa! 😅
Smart det där att borsta håret innan så att det blir mindre hår i avloppet, det har inte jag tänkt på tidigare!
Själv gör jag lite olika varje gång när jag duschar, allt beror på humöret haha!

2016-01-18 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0