Sista Januari

Hallå
I dag är det sista dagen på första månaden. En månad närmare vår & sommar. Woop Woop
 
Vaknade efter en jobbig natt, grannarna hade fest och startade 18.30 men vid 23.30 var det sånt jävla liv så jag ringde störningsjouren, men det hjälpte inte (som vanligt) för det var livat vid 2.30 oxo.
Efter 2.30 somnade jag och vaknade 7.
 
Morgonpromenad och sen åkte jag ner och tittade lite vid port 73.
 
Jag hittade inget, jo förresten.... en ny stekpanna i keramik på Inn & Finn för 149 kr. Jag har ingen aning om kvalitén men  hoppas den funkar.....
Jag var även förbi Ica och handlade. Resten av söndagen blir bara chill...
 
   Ha en fin söndag // Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0