2 bra filmtips

 
                   FILMTIPS!!
 
Hej och go kväll, Jag kom precis hem.
Tänkte att jag ska bjuda på 2 bra filmtips, det var länge sen jag gjorde det.
 
Först en komedi/kärlek med Adam Sandler
Blended
En otroligt charmig film.
 
Den här såg jag på planet hem och jag både
skrattade och grät....  8 av 10
.................................................................................
Sen en thriller med Julia Roberts och Nicole Kidman
Secret in Their Eyes
Också en superbra film med en otäck början, fick gåshud på hela kroppen
lite små irriterad för att snutarna var klantiga ibland,  men annars klart bra.
 
 Många bra skådisar.
 7 av 10
 
  Bloggar mer i morgon, nu e jag trött efter en skoj kväll med vänner.
  I morgon ska jag äntligen få äta kräftor, som jag längtat.
 
             God Natt alla fina // Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0