4/7

Tjo folket
Hoppas ni mår bra

En bra dag på jobbet 😀
ungdomarna gillade Zappa , dom tyckte han var skön haha
I dag fick vi 3 nya sommarjobbare👍 ,
3 tjejer denna gång! Alla verkar supergulliga
Jag fick massa gjort i dag på jobbet

Papper
Sommarjobbarna
Städ
Sopor
Rensa kylar från gammal mat
Planering
Samtal
Mail
Promenad dit och hem

När jag väl var hemma rotade jag lite i frysen efter något att göra till middag , jag hittade lite kött och drog ihop en allt i ett gryta
Den vart god
Snart tvättstugan och sen tänkte jag möta Kalle , han slutar 21.15 i kväll på Ica
Som ni kan läsa så är dagarna sig lika
Jobb, städ, matlagning, hundar och tvätt
Same same everyday😫

Va rädda om varann/ Maria ❤️

Bild 1) promenad till jobbet
Bild 2&3) hundarna på kontoret
Bild 4) grytan
Bild 5) kokade kött till hundarna


Kommentarer
Postat av: Therese

Nu funkar min blogg igen!!
God grytan ser ut! Älskar grytor!
Kram

Svar: jaaaa va kul...tack
Maria Höglund

2016-07-04 @ 19:32:58
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Therese

Vi har hyrt stugan 21-28 juli så det är ett tag kvar tyvärr. Hade gäääärna åkt nu haha men Johan måste jobba några veckor till o tjäna lite pengar :)

Svar: okidok , skönt at ha något sparat framöver
Maria Höglund

2016-07-04 @ 21:22:54
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Tina

Mums va grytan såg god ut!!

Svar: tack
Maria Höglund

2016-07-04 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0