6/7

Tjo
dagarna går, Jag är så nöjd med den här dagen, bockat av massa på min to do list. JAAAAA.
Jag har klippt gräset och gjort fint på plätten.
 
Jag har inte ens ätit middag i dag och nu sitter jag i sängen med ny borstade tänder.
 
En Bra dag på jobbet också, jag har träffat min kollega på en sen lunch date, det var trevlig då det var 3 v sen vi sågs.
 
I morgon blir det jobb och date med Pamela.
 
Jag försöker hinna träffa mina vänner , jag har redan träffat Åsa, Kattis och Reneé, Pamela blir i morgon, inger på Lördag ev..
Sen finns det 3 tjejer till jag skulle vilja träffa på tu man hand men vet att alla är typ bokade upp över öronen.
 
Jag själv har saker bokat varje dag fram till den 3/8 så jag är nog inte heller den lättaste att få till det med och sen ska jag hinna åka till mamma också innan den 12/8
Den 13/8 är det bröllop.......
 
SEN ÄR SOMMAREN SLUT     HAHAHAHAHA.
 
Annars da:
Zappa pojken (brorsan hund)  är jag förälskad i . Han är helt underbar och en riktigt kram kille.
Han och Sune är bästisar, Zappa har hittat sin plats och rutiner här hemma på bara 5 dagar.
Han e superglad och vi leker med bollar och tar promenader.
Jag kommer sakna honom när jag ska lämna honom på Söndag . (SNYFT)
 
ja ja
 
 Nä nu måste jag försöka sova, jag ska upp 6.30.
 
                              Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0