Curly Fries

Test panelen här , näda ...

Men i dag åt jag curly Fries för andra gången och dom finns att köpa i alla livsmedelsaffärer , så himla goda , särskilt om man får dom lite krispiga

Sen testade jag blå bands nya sås
5 peppar
Den var helt ok och Kalle älskade den
Tips alltså 👍

Jag brukar föredra hemmagjorda såser eller knorrs såser men 5 peppar kommer vi köpa igen 🍴

Hundarna har precis ätit middag och nu blir det lite chill i soffan innan nästa utgång

Puss på er // Maria ❤️❤️❤️


                               Mumma

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå de där har jag missat! Måste köpa haha. Älskar pommes/potatis allt sånt där! Och det syns 😂😂
Hela min blogg-portal ligger nere så kan inte blogga! Har ju huuuur mycket som helst att skriva om nu ju haha
Kram ha en fin kväll och heja Island!

Svar: Ja heja Island , just nu ligger de under
Kram
Maria Höglund

2016-07-03 @ 19:37:46
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0