Den 4:e

I dag har den 4:e hunden anlänt , brorsan och Tuva kom vid 14 tiden med Zappa , hundarna funkar super bra ihop / inga problem men en sak är klar , det är trixigt med 4 hundar vid utgång

Snart är det dags för sista promenaden 👍 för dagen
Förlåt för mycket hundsnack men dagarna tillbringas med dom , thats It
I morgon åker tjejerna hem( Bella och sessan )

💜
Syrran kom över förut så vi tog en promenad ihop
Hon tog Sune och Bella och jag tog sessan och Zappa
Det gick super / tack för sällis

Nu önskar jag brorsan med familj och vänner en trevlig resa till Kroatien

God natt blogg Vänner 💚💜

Bild 1) Tuva och jag med doggsen
Bild 2) Zappa skäller på det mesta så jag får skälla lite på honom, 😂😂
Bild 3) på alla 4:a på min och syrrans promenad

😀😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0