Min Söndag

 
     Hey bloggis vänner
Hoppas ni mår bra ??
 
I dag Söndag har jag vart på jobbet, jag har varit och tittat lite på port 73 och jag har fixat lite på min plätt, klippt gräs och fixat i rabatterna litegrann.
 
Nu på kvällen så fixade jag lite mysigt i Kalles rum innan jag gick och mötte honom vid Ica.
 
Kalle har en förmån på sitt jobb, När matvaror med datum som gått ut eller förpackningar som gått sönder så får personalen ta hem det, I dag kom Kalle hem med en hel påse med kakmix och müsli, så jag tänkte ta lite till jobbet och ungdomarna i morgon, sen när han slutar kl. 21.15 (stängning) så får dom ta hem kyckling och annat som ligger efter grillning så i går kom han hem med 3 olika pkt grillad kyckling.  
 
Det e sjyst.......
 
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner framför tv:n
Jobb i morgon
God natt på er alla /   Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0