Natt, gnäll, lön och utgifter

 
Vilken jäkla natt, jag har så svårt att sova, vettefan vad det är, tjatar ju jämt om att jag inte mår bra men just nu är kroppen inte med mig alls. Har noll krafter, hjärtklappning, värk och sömnproblem och ont i hals och öron men det bryter aldrig ut, Usch.....
ni får låta bli att läsa om ni tycker jag  skriver neggo saker men livet är inte på topp jämt,
långt ifrån är den riktiga sanningen.
 
I natt så var ju Kalle ute och jag har så jäkla svårt att slappna av när någon av mina barn är i stan pga., av allt jävla elände hela tiden.
jag vaknade 02.00 och jag sms:ade Kalle 2.22 och frågade om allt var ok,   inget svar .....  PANIK
då målar jag upp värsta tänkbara scenariot, Kalle har blivit rånad, Kalle har blivit misshandlad osv.
 
Jäkla hönsmamma......
 
vid 03.00 svarade han att dom hade skit kul vid tele 12 arenan och att han strax skulle komma hem.
vid 3.30 kom han, då kunde jag pusta ut men INTE somna.
vid 5 tiden började ett gäng polacker festa här ute på trottoaren, precis nedanför mitt fönster.
dom skriker, skålar, spelar musik och röker. Mysigt
då hade jag varit vaken sen 2 så jag gav upp och klev upp och har varit uppe sen dess.
Jag har sovit 19 timmar på 4 dygn.
 
Nu längtar jag efter lön, jag har så sjukt mycket utgifter denna månad,  3 stora extra räkningar Bla. bilskatten som kommer var 4:e månad ( diesel)
Jag vill storhandla, det ekar när man öppnar kylen. Jag ska på bröllop, jag har hittat en tunika jag vill ha, vill fixa hår och naglar innan bröllopet + att bröllops present ska inhandlas, Ja listan kan göras lång.
Sen har man haft semester och varit fattig sen den 20:e. så går det när man nallar på matkassan för att få till en bra semester vecka......
 
den här veckan som kommer börjar mina Kp uppdrag igen efter lite sommaruppehåll , jag ska träffa en brukare denna vecka och en den 8/8 .
funderar på att ta en brukare till för att  få lite extra pengar, det är bara 1000 kr i månaden men för mig är det mycket pengar just nu.
ska fundera lite för jag måste ha tid att träffa dom oxo.
 
 
Men jag ser ändå fram emot denna månad,
 
-  jag ska träffa massa härliga vänner framöver, flera av dom som har semester och vill ses på lunch osv.
- jag ska träffa Pamela den 9/8 och hon ska hjälpa mig med håret
- Vi ska ju på Kia och Rickards bröllop och fira deras kärlek 13/8
- inger fyller år den 18/8
 
Ja  lite kul blir det ju........  stå ut med mig
 
               Love  Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0