Tisdag i dag

Tjo
trött tjej.  Vaknar av samtal och sms:s från ungdomar på kvällar och nätter. dom kan skriva allt mellan 22-04 på morgonen / Hm......  jag har börjat satt luren på ljudlöst men vaknar av brumningen.
Nu har jag varit vaken sen 4 i morse och lär vara trött i kväll.
 
I dag har jag ett möte och sen ska jag hämta jobb post.
Ska även hinna med en date med Max och Sandra som har semester.
 
Veckan är fullspäckad (ovanligt)
Jobb onsdag
träffa Pamela torsdag
Vaxholm Fredag - Söndag
 
På Söndag lämnar jag Zappa och nästa vecka ska jag ha 2 veckors semester 28-29 ...... JAAAAAAAAAAAA  Vad jag längtar
hoppas vi kan åka i väg någonstans, allt e en pengafråga.
men jag vill bort från vardagen, ganska trött på allt just nu...
 
                Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0