Vikten = +

Det går bra för fläskberget att gå ner i vikt, i Bulgarien gick jag upp 3.6 kg. Bra jobbat va ???
Om 3 v är det bröllop och istället för att vara smalare jobbar jag på att bli större tydligen.
Ja Ja va e en bal på slottet
 
 
I dag är det söndag . Jag har inte gjort mång knop i dag men det har varit skönt, för första gången sen i onsdags när jag kom hem så ha jag legat och kollat på tv:n i sängen.
Mys pys.
I morgon är det  nya sommarjobbare på ingång som ska tas emot.
 
                             Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha här är en till som vågen bara tackar uppåt för! Äter o äter som att det inte finns någon morgondag. Blir till att banta hela hösten!

Svar: det har jag lagt ner hahakram
Maria Höglund

2016-07-25 @ 08:33:07
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0