22/6

Oj vad månaderna springer i väg , snart midsommar och sen är juni slut 😫😫
 
I dag har vi haft en mysdag på jobbet med trädgårdsspel och lite sill lunch 
Sill, lax, ägghalvor, köttbullar och potatis bl.a. 
Ungdomarna gjorde en liten midsommarstång 👏👍
 

     Dagens  outfit / långklänning 
 

       Lilla söta stången 🌸🌸
 
I morgon är jag ledig från FT men jag ska jobba med KP uppdrag, jag ska hem till min brukare för samtal och promenad och sen avslutar vi med en lunch på Kina i V-H 
Vid 14 tiden går jag av och tar långhelg 
 
På midsommar blir det lugnt ☀️
På dan / kväll blir det mys med familjen lite grillat mm , vi ska nog vara i vendelsö då Sandra och  Max  har hela sandras föräldrars hus för sig själva för dom är utomlands 🌸
 
   Vad ska ni göra på midsommar ? 
 
 //  kram IA 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0