Date i går

I går träffade jag ju Åsa vid Medborgarplatsen , vi skulle ta en lunch och någon öl men det var så trevligt så vi fastnade tydligen , klockan 19,30 ringde H och frågade när jag tänkte åka hem ? Haha då trodde jag klockan var typ 17 men hon var alltså 19.30
Oooops va tog tiden vägen ?
Åsas kollega dök också upp och vi pratade om allt mellan himmel och jord
Vi skrattade så vi tjöt , vi råkade välta ett bord när vi skulle ta en selfie
Det var verkligen dax för oss att ses
Kram Åsa för jag vet att du läser bloggen
❤️❤️❤️

Bild
1) Åsa
2) åsas lunch och tuttar
3) min lunch
4) god drink som Åsa bjöd på
5) jag och min myggbettspanna
6) vi

 
                                                                  Åsa
 

                       Love Maria

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv fina du, vår daterad kommer jag leva länge på! Krams på dig 😙 💕

Svar: kram fina
Maria Höglund

2016-07-01 @ 05:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0