Klia sönder

Hej på er
 
Sorry för dålig uppdate,
Hinner knappt med mig själv längre.
igår var jag överallt , inne i stan och på  Ica Maxi mm, fixade hemma , var i källaren med massa saker, gjorde en to do list och avverkade 3 av dom sakerna ....
Gjorde världens godaste räktacos , recept kommer senare
Annars da?
Jag fick ju sjukt mycket myggbett och knottbett på midsommar och jag har kliat sönder hela kroppen , just nu är pannan och huvudet värst och underarmar , flera av dom som var med på festen har samma problem med betten, jag tror dom var sjukt giftiga för så här brukar det aldrig klia 👿👿
 
 

        AJ AJ.... Kli Kli..... Det här är bara några av betten, hela hårbotten och bakom öronen + ben och rygg..
                 //  Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch jag har också fått ilskna myggbett!! De kliar och blir stora sår :(
Kram

Svar: skumt
Maria Höglund

2016-06-27 @ 18:18:58
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

Ett tips: Köp Aco alsolgel jätte bra mot kliande bett =)
Ett annat tips: apotea.se har bästa priserna o snabba leveranser med frifrakt =)

Svar: å tack susse.... <3
Maria Höglund

2016-06-28 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0