Kvällen

Nu har jag packat , tvättat och lagat mat 
Jag gjorde en stor sats pasta sås på lövbiff och soltorkade tomater 
( Kalles favorit ) 
Jag hittade 15 skivor lövbiff i frysen som  jag fryst in 3 påsar
Den som letar han finner 😜
  Nu har Kalle mat hela helgen 

   Vi åt det till middag i kväll 🍴

Nu är jag taggad för Göteborg , dom ska ha bättre väder än oss i allafall ☀️

Det kommer bli lite skumpa och öl på dan och kvällen i morgon men sen blir det lugnt efter konserten för vi vägrar vakna upp Bakis när vi ska köra hem på lördagen 
Det kommer bli sjukt Nice och gissa om jag längtar efter hotell frukosten 

 Kalle har precis lagt sig, han jobbar typ varje dag nu och jag ska lämna Sune hos syrran vid 21 tiden och sen ska jag också sova, vi tänkte åka vid 6 tiden i morgon bitti 

     God natt // Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Ha så himla kul där nere nu!!
Och hälsa Göteborg! 😍

Kraaaamar

Svar: Yeees
Maria Höglund

2016-06-16 @ 20:51:28
Postat av: Tina

Mums va gott det ser ut:) Ha det så trevligt i Götet:):)

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-06-17 @ 03:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0