Min eftermiddag

Jag ligger bara och latar mig just nu och äter massa gott🍴

Asså den här morotskakan är to die for 


      Finns att köpa färdig på Ica 👌
           Pröva den vetja ....


 Ligger i sängen och kollar tv, data och telefonen samtidigt , snacka om uppkopplad 


Nu börjar alla syrener se ledsna ut, synd att dom blommar så kort tid 


Annars da ?
Kalle är och jobbar så det är verkligen lugnt här hemma 👼

Veckan som kommer är hysterisk 

Jobb och info möte med våra sommarjobbare som ska vara hos oss på FT 
Jobba med KP uppdrag
Träffa Renee 
Massa samtal som måste ringas och 2 möten 
Kalas för Oscar 
Fixa naglarna
På torsdag kväll drar vi till Göteborg ( beroende på väder ) 
Vi ska träffa  K&I där nere och titta på 
iron maiden som spelar på fredagen på Ullevi och vi ska bo på Ghotia Towers hotell , blir najs 

     Blir en intensiv och skoj vecka 


    Dags att börja spela lite låtar från denna skiva så man har en hum om hur det låter 👊👊👊 / tjo Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Men mums! Jag ÄLSKAR morotskaka! Eller AA jag älskar all fika haha och det syns!!!
Ha en fin kväll! Kram Therese

2016-06-12 @ 21:29:20
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Åååå GÖTEBORG!
Fan vad kul!!
Ser framemot uppdatering därifrån 😊😊😊

2016-06-15 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0