REA

Åå i dag gjorde jag ett fynd , jag har suktat efter en blus på Lindex ett tag men den har kostat 300 och det tycker jag är för dyrt men i dag fick jag sms om  att Lindex hade börjat med sin rea så jag åkte ner för att kolla om just min blus var nedsatt och det var den / tjoho 

Den var nedsatt till 150 plus att jag hade 50 kr i bonus så blusen vart min för 
100 kr 
      Å vad jag gillar priset 😃😃



         Spets blus 👍👁
Tyvärr är ju alla jävla kläder genomskinliga nu för tiden så jag måste ha ett linne under blusen ! 

//  Love IA 

Kommentarer
Postat av: S

Jag handlade också på Lindex idag och hade fått ett sms om 20 % extra på rean! skumt att du inte fått det? Men bra pris ändå ju! 😃 Kram!

Svar: Jo hade jag också men köpte strumpor så priset vart ändå 100 kr
Orkade bara inte skriva alla rabatter
Haha 👍
Maria Höglund

2016-06-10 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0