Vart lägger man allt ? Bomber .

Vi kvinnor har verkligen problem Ibland.
som i morgon tex. när jag ska ha klänning på mig med 0 fickor och man INTE vill släpa med sig jätteväskan utan ha minimalt med sig.
Vart lägger man plånbok, telefon, glasögon, medicin. läppglans och nycklar...
/
Jag ska försöka trycka ner allt i en mini väska som man kan ha över huvudet/ axeln så man har koll på väskan hela tiden.
Det får väl bli att bara kortet följer med och plånbok får stanna hemma och solglasögonen får inte ligga i sitt fodra osv.
Lyxproblem jag vet......
 
 Nu ska jag gå ut med Sune om det går, horungarna smäller bomber igen . Jag e så jävla trött på skiten. det har blivit nyår 3 dagar i veckan här nu för tiden och mest när det är fotbolls match här uppe på gräsplan . suck..
    
Jag skulle verkligen vilja veta vart dom här jävla människorna bor och släppa ner bomberna i deras jävla brevlådor....
 
Har polis anmält det 2 ggr men inget görs.....
Snuten vågar väl inte , svenska Pussys.
 
     God Natt / Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0