3 Månader

Nu är det 3 Månader sen jag såg Max & Sandra.
I dag landar dom äntligen på svensk mark
Det ska bli så kul ......
 
Önskelistan från dom  i dag är.....
falukorv med spagetti
äppelpaj med vaniljsås
chips & smågodis och Ice Tea
 
Vi ska åka mot Arlanda om 1 timme.....
.........................................................................................
På morgonen har vi storstädat bilen, vi har dragit ut allt i bagage luckan och alla mattor. Torkat ur hela bilen och dammsugit varendaste litet gruskorn.
In med ny doft gran i bilen. så fort det blir bättre väder tar vi utsidan och snart åker sommardäcken på.
Nu skiner pärlan inuti och luktar så gott.
 
 

                                                      VÄLKOMNA HEM
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen kommer de hem :)
Jag önskar mig också äppelpaj med vaniljsås fast jag bara går hemma haha :)
Ha en härlig kväll nu! Spännande med Farmen-final också!
Kram

Svar: Jaaaa till båda
Så jäkla härligt att krama om dom
Maria Höglund

2016-03-20 @ 13:42:09
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0