Filmdag


I dag har vi tittat på film på jobbet, vi har länge pratat om att se
 
        Fifty Shades of Grey
 
en dag då vi bara är tjejer som vill se en film och i dag vart det en sån dag.....
 
        Vad tyckte jag ?
den var bra men inte så bra som ALLA har sagt.
men det blir kul med 2:an för jag får en känsla av att hon blir den dominanta i den filmen.
 
        Jag har inte läst böckerna så det är ren gissning.
 
kändes skumt och lyxigt att gå hem från jobbet i dag och inte gjort så många knop.. En riktigt LAT dag, skönt och mysigt att se en hel film ihop med folket på FT....
 
  Nu ska jag läsa lite bloggar och få lite gjort här hemma // Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0