Fortfarande 42 år

Asså min älskade Kalle är för skön. I morse hade vi lite tid ihop så vi surrade om tjejer, kompisar tjejer, att göra slut, sex och giftermål.
Ja som ni hör så pratar vi om allt när han har tid med sin mamma.
 
Han frågar mig om jag och pappa tänker gifta oss någon gång och jag svarar lite tveksamt att
Ja kanske, det ska vi nog men det känns inte så viktigt...
 
Då säger Kalle
- Typ när i såfall ?
 
Jag svarar
- att kanske vid 50 års ålder , kanske i samband med att vi firar 50 års dagen....?
 
Då säger han 
- men det är ju skit länge kvar.
 
då svarar jag
- Nä bara 3 år kvar
 
Kalle
- Men mamma , du och pappa är väl bara 42 ???? 
 
Jag
- Näää Kalle, vi fyller 47 år i år
 
Kalle
- Men då måste jag ju fan skaffa barn snart för ni e ju skit gamla, ni kommer ju typ vara 100 bast annars innan jag får barn HAHAHAHA
 
Fan va jag skratta......
 
Kalle kände sig helt plötsligt stressad , men jag sa att chilla lite nu.
Hans mål är att plugga 4 år till och sen kanske jobba 3 år innan han ens har tanken på kids,  så Kalles barn kommer nog inte förs jag är 55 bast.
men förmodligen kommer MAXs unge först...
 
Skönt att höra hans tankar och det e ju skönt att höra att barnen inte tycker man är en gammal trött kärring.
 
 //  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Haha vilket kul snack! Jag pratar typ aldrig om killar och sånt med mina föräldrar hahaha...😆

Svar: Det e mysigt att han vill det 👍❤️
Maria Höglund

2016-03-11 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0