Min tisdag


Ytterligare en jobb dag 
Jobbat söndag , måndag och tisdag redan 
Shit va dagarna springer i väg 

När man kommer till jobbet på morgonen så blir man till 95 procent förbannad
Det är skitigt, stökigt och äckligt!
Det första man möts av är en skitig hall med skor huller om buller
Skitigt och grusigt , sen kommer man in i köket som ser ut som skit, snuskiga köksbänkar, disk och matrester i slasken
Golven är grusiga och fläckiga och massa skit i soffan 

Eftersom jag har min hund där så försöker jag städa och dammsuga ofta och i dag kände jag att jag Skiter i att ens städa i köket för jag pallar inte LÄNGRE TYP !!

Men det går ju inte
Man ska äta frukost, man ska baka och laga mat i det köket så det är bara att bita sig i läppen 
Bitter fittan Maria får städa igen 

Annars har det varit en bra dag med massa hundar
Betty - en ungdoms hund
Sune - min hund
Bella & sessan - chefens hund 

Hundpromenad, bakning och mat 
Plus städning stod på schemat 

Full rulle och det jag skulle behöva hinna med får bli en annan dag 👍👍
Jag älskar mitt jobb, missförstå mig inte men jag fattar inte hur svårt det ska var att städa efter sig  och lämna villan fin  för allas trivsel 

 

   Sune fick stå bredvid för sessan var början på löpet så han var fett jobbig i dag 




      En ungdom och jag bakade 


     Lunch / korv i ugn och pasta 


                  Städning 

//   Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Annica

När ska de lära sig att plocka undan efter sig, håller med dig, hur svårt kan det vara?.. Kram ❤️❤️❤️

2016-03-08 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0