Räddade bloggen

Hej mina fina läsare, 
Jossan, Tina, Annicka, susse, Beatrice, Sofia, mfl mfl / tack för alla goa ord och pepp att fortsätta blogga.
Trodde inte att det var så många som verkligen tycker om bloggen så mycket & sen vet jag att min mamma & familj skulle bli ledsna då bloggen är som en dagbok.
 
       Jag stannar.....
 
Jag kommer dock inte blogga mer i dag då jag ligger sjuk.
Jag har varit sjuk hela påsk och det går INTE åt det bättre hållet. Ont i kroppen, hostig och LÅG.

 
  Jag är tillbaks i morgon igen.......
 
     Love Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt att du tillbaka. Stackare som ff är sjuk. Nova är oxå sjuk fortfarande. Hojta till om du behöver hjälp med något. Hemma vid 18 ikväll. Kram å krya på dig ❤️❤️❤️

2016-03-29 @ 11:50:35
Postat av: Beatrice

Vad roligt att du stannar, hoppas att du förstår att din blogg är uppskattad! Du verkar vara en sån fin person och mamma❤️

Svar: Tack Beatrice 💜💜❤️❤️
Maria Höglund

2016-03-29 @ 12:09:30
Postat av: Anonym

Glad jag blir att du fortsätter, älskar att läsa om dina dagar, du verkar vara så go person// Anna

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2016-03-29 @ 13:50:16
Postat av: Therese

Men hallå?! Inte ska du lägga ner! Skriv bara när du vill och känner för istället om du känner att det blir för jobbigt! Nu har vi ju följt varandra länge så det skulle bli oerhört tomt om du la ner :(
Krya på dig nu! Kram

Svar: Tack hjärtat 💜❤️
Maria Höglund

2016-03-29 @ 14:22:29
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Susse

Vad kul att du fortsätter! =)

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-03-29 @ 15:53:14
Postat av: Tina

Tack för att du fortsätter att blogga😛krya på dig!

Svar: tack själv... tack jag jobbar på det kram
Maria Höglund

2016-03-29 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0