Sista Mars

Hej bloggen.
Jag är lite piggare i dag, jag har jobbat och fått en del gjort men är långt ifrån frisk. minsta ansträngning och man behöver vila !
 
DAGENS:
jobb
samtal
skicka i väg ungdom på praktik
pappersarbete
fix hemma, Hemma så har Kalle hjälp mig med alla jävla däck  ute på balkongen,
4 sommardäck åkte in i bilen då min svåger ska sätta på dom i kväll.
4 st. åkte ner i källaren och 4 st. ska förhoppningsvis säljas i kväll, det kommer en kille kl. 20.00 och ska titta på fäljar & däck, vore toppen om man fick en liten slant för dom, Jag behöver alla ören man kan få just nu.
 
          Jag håller på och tvättar alla sängkläder och lite annat.
 
 
    Det blir jag och Kalle här hemma i kväll, M & S ska i väg och H ska till sin bror.
    Det blir rester  till middag och om jag orkar så kanske jag ska baka en sockerkaka
   för att göra något gott till ungarna
 
    Ha det bäst hörrni // Love Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0