What a day

Jag vaknade 5.20 i morse och sen dess har det varit plattan i mattan.
Vid 7.30 tiden var jag i Bagarmossen hos Inger, Jag har inte träffat henne sen hon opererade foten för 14 dagar sen.



Kul att träffa henne, vi surrade, var ute med hundarna och åt frukost ihop.
Jag lämnade henne vid 12 tiden.
sen åkte jag hem och
handlade
putsade fönster, (fick göra det själv då H:s axlar är helt förstörda)


           Rena fönster 

städade ALLT, Damma, skura golv, skåpluckor & tvättade mattor mm
bäddade rent alla sängar
duschade blommor

    
            Min vackra orkidée 
 
Sen  vart det rester till middag, 2 promenader med Sune och ett långt skönt bad
Nu 15 timmar senare slog jag ner arslet i fåtöljen.

 
Jag är grymt trött men uppe i varv
 
  Ha en fin Fredag kväll / IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0