19.39 Måndag

        I dag har jag inte gjort ett jota,,,,,
 
-  min boa var här i morse och fotade min vägg som saknar en list. Han skickar ärendet vidare till snickaren som kommer hit och sätter på en ny list i sovrummet.
 
- min lur har lagt av, jag ser att det sms:ar och ringer men kan inte svara... känner mig helt handikappad... men jag ska ev. få en annan lur i veckan, hoppas på det eftersom jag är sjukt beroende av den.
Ni når mig på mail eller Messenger.
 
- pratat med mamma, hon kommer till mig på Söndag den 15/5 och stannar tills på Torsdag eftermiddag den 19/5. nästa vecka.. kul. Vi ska försöka planera in massa skoj.   Det  blir roligt.
 
- På torsdag ska jag på mammografi på SÖS. Det ser jag inte fram emot men det är ett ont måste.
 
Ja som ni ser så är inte livet mycket roligare än så här, jag kan inte nyttja vädret heller eftersom jag är hängig och tjock i halsen.
                               Allt suger just nu i skrivandets stund men vad gör det om 1000 år...........
                                                     Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Riktigt surt med telefonen! Sjukt var man märker vad beroende man är av den när man väl inte har någon...!

Hoppas förkylningen släpper snart också!

Kraaaamar

Svar: Tack
I dag mår jag bättre 👍
Maria Höglund

2016-05-10 @ 18:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0