Äntligen hemma

Hej
Jag har haft en bra dag , jag var på work mood today 

När Kalle hade åkt till jobbet i morse så ringde jag min brukare för att bestämma dagens aktivitet 
Mitt KP uppdrag i dag vart minigolf och glass 
Vi möttes upp innan vi gick till minigolfen i BB där också H mötte upp oss för en match ! Jag kom sist ( såklart) 
Men jag var den ända som satte spik så från och med nu får dom kalla mig spiken och det är inte för att jag är smal hihihi




     Efter minigolfen åkte jag hem till syrran och hämta Sune för att sen promenera till jobb nr 2
Futureteens 

Mitt älskade lilla jobb😜
Jag fastnade på jobbet och H ringde tillslut och frågade vart fan jag tog vägen 
Haha 
Jag tog med lite matlådor och bröd till villan Som jag hade i Min frys , jag stökade runt i huset och fixa & trixa 
Grabbarna meckade med bmx cykeln 


    En ungdom och hans kompis 
 Nu ska jag njuta av kvällen
Kram på er / IA 💛





Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Braaa jobbat! 😊😊😊
Kul med minigolf! 😊

Svar: Jaaa
Maria Höglund

2016-05-29 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0