Drömma sig bort, semester snack och hundar.

Hej Söndag och hej på er.
 
Vaknade 6.30 i morse och startade dagen med en god bacon och ägg macka
 
Jag skulle vilja börja dagen med att hylla alla mina grymma vänner, svägerskor, kollegor, min syster och min egna mamma för att ni är grymma mammor.
Älskar er alla. Go Girls....... Grattis till er på MORS DAG...
 
 
 
i går kväll satt jag och tittade på olika sista minuten resor.
om jag hade kunnat resa i väg tex. i morgon så fanns det massor med billiga resor.
Jag hittade 1 vecka till Grekland för 1800 kr p/p ... som hittat.
 
Detta är första våren på 9 år som jag inte har kommit i väg utomlands.
detta är pga. av 2 anledningar.
1= för att H har fått en ny anställning och han kan inte börja med att ta ledigt.
2= ekonomin, vi har haft mycket motgångar denna vår så ekonomin har halkat efter så det finns inte teckning,
 
Vi ska kolla lite under sommaren vad en sista minuten kommer kosta i Juli, ev. kanske vi drar en spontanare om man skulle hitta något i 2000 kr klassen men jag tvivlar på det, priserna stiger ju när skolorna slutar.
 
apropå skolan och skolavslutning, Kalle får sommarlov den 8/6 men han ska ju jobba hela sommaren typ (inte fått hans schema än)
så jag vet inte heller hur han kommer kunna ta Sune i sommar om vi vill resa i väg.
Jag ska ju själv vara hundvakt  1-10 Juli , detta är till brorsans hund och under den tiden ska jag också ha min chefs hundar 3-4 nätter. Det blir full rulle.
men den 11/7 ska jag ha lite semester med gubben......så vi får se vad som händer.
 
Kl. 9 ska jag väcka Kalle för hans jobb och vid lunch  ska jag åka och jobba.
Hoppas ni får en fin mors dag och Söndag // Maria
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack :)

Jag har semester v. 27,28,31,32 så du vet. Kramis ❤️❤️❤️

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-05-29 @ 09:17:11
Postat av: Annica

Grattis till dig med förresten. ❤️

2016-05-29 @ 09:17:47
Postat av: Therese

Grattis till dig med på mors dag ❤️
Du blev superfin i lockigt hår några inlägg nedåt!
Ska strax uppdatera om våran helg! Kram Therese

Svar: Tack sötis
Maria Höglund

2016-05-29 @ 12:01:00
URL: http://misstess.se
Postat av: Medberoendee

Hoppas den svenska sommaren blir bra iår så att det inte känns lika värdelöst att vara här hemma! Fast ja sen är det ju bara själva grejen med att komma utomlands, den speciella njutningen man bara känner där 😊 Hoppas ni hittar någon bra sista minuten och kommer iväg! ☀️☀️☀️

Svar: Tack Gums 💛💙
Maria Höglund

2016-05-29 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0