Min kväll

Fixat lite hemma i kväll, jag har varit ensam med Kalle , jag satte upp hyllan i köket och fick upp gardin stången mm i sovrummet 
I morgon ska jag städa  sovrummet, tvätta madrass skydden och flytta in sängen 
                   Mysigt 



Målaren lämnade lite färg som jag tänkte måla listerna med / tack 

Till middag gjorde jag min fiskgryta som är lite av en favorit 


       Mums 



 Min lilla Sune är sjuk , det började igår med hosta , jag trodde han satt någon benflisa i halsen som irriterade honom men i dag är han sig inte lik, han hostar och nyser i ett och är trött och inte lika glad som vanligt och han är mer gosiga 

I morgon ska vi till vetrinären pga av vaccination men jag ska fråga om hostan och avvakta över helgen så hoppas vi han piggnar på sig 
Usch vad det är jobbigt att se han hängig 

Nu kollar jag på kalla fakta och alla äckliga taxi chaufförer på taxi Sthlm som hjälper torskar att hitta horor 
Fy fan säger jag bara 

        God natt // Maria 💤💤


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att lilla Sune kryar på sig!

2016-05-04 @ 01:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0