Rik tjej och syren.

Jävlar vad jag känner mig rik i dag!!

- Jag vann 21 kr på Lotto igår
- vi vann 30 kr på en trisslott i dag
- jag hittade 50 kr utanför konsum i Vendelsö i dag
 
101 fucking kronor.
 
Gick till god middag i dag = Kyckling wok....
 
 
Annars:
Jag har varit inne på grannens tomt (med hennes tillåtelse) Hon sa att hennes stora syren buske är av ett litet skott(kvist) som hon satte. Jag fick sno ett sånt av henne och sätta på min tomt men jag är osäker på om jag fick med mig roten. Kanske misslyckas totalt men den är i Jorden ............. 
Ja Ja hahaha
vill ha syren eller körsbärs träd på min tomt.
 
 Nu ska jag tvätta mitt face och lägga mig och lyssna på storytel.
Jag lyssnar på Elva år i fångenskap av Michelle Knight, ni vet hon som kidnappades av Ariel Castro i USA.
 
       GOD NATT / MARIA
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Vart lyssnar man på det. Vill oxå höra på den. Kram

Svar: Storytel
En app
169 kr/ mån
Man kan hitta alla böcker där 👍👍
Maria Höglund

2016-05-29 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0