11/11 & lugna favoriter

           Hej på er
 
11 November redan, Nu har jag fått en liten julkänsla.
 
dels beror det på att I DAG  börjar lugna favoriter spela julmusik dygnet runt ända fram till juldagen så det står alltid på julmusik hos mig när man pular i köket.
Första pepparkaksasken är inhandlad
mycket snö...........
 
       Men jag har inte köpt en enda julklapp, har ni ?
 
Jag måste vänta på löningen, detta är en grymt fattig månad (läs som vanligt ) 
 
Hela helgen är fullproppad med planer men jag funderar på att ställa in en kväll för jag behöver vila och ta igen mig.
men vi får se...........
Jag vill mest krypa upp i soffan med täcke och kuddar och mysa med gubben och hundarna.......
 
Angående julen, Det är sjukt många som redan har satt upp julsaker/julstjärnor/stakar i fönsterna redan. Jag tycker att jag brukar vara tidig men i år ligger jag efter. Jag behöver nya julgardiner till köket innan jag kör igång men snart så är det dags för pynt.
Jag är inte en hysterisk julpyntare men jag brukar göra mysigt i köket och lite i vardagsrummet med min vackra vita gran och mina tomtar.
 
       Nu måste jag sätta fart , Ha det finast hörrni...........
 
                         All kärlek
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0