Bomberjacka

Jag har världens snällaste son , i dag skrev jag till Max och berättade att jag hittat en snygg bombarjacka ( lång) och att den var sååååå fiiin ❤️

Han skriver tillbaka så här
.............

Hahaha mamma, vad kostar den ??
Klart du ska ha jackan , jag swischar dig min älskade mamma
.............

Han e för Go !!! Tack älskade Max
Superhappy

Jag hade själv aldrig gått och köpt den för det hade inte ekonomin tillåtligt denna månad

Så jag e x-tra glad ❤️❤️❤️❤️❤️

Me and My bomber 👌👌👌


Kommentarer
Postat av: Beatrice

MEN vad fint. Glöm inte bort att dina barn är så fina för att du har varit så fin mot dem. Det är nu du som mamma får tillbaka av all kärlek och omtanke du gett dina barn som små, och fortsätter att ge såklart:) så enormt fint hursomhelst den relationen ni har❤️

Svar: tack Beatrice , du e för Go / kram
Maria Höglund

2016-11-02 @ 19:32:40
Postat av: Anonym

Har sett den den e super snygg den kommer va ännu snyggare på dej

2016-11-02 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0