Gårdagen i bilder

Hej och god onsdag
I dag är det 24 dagar kvar till jul och i morgon är det redan december månad

Herregudars va fort det går i

I går vart det Kalles favorit mat
Fläskfilé i kantarellsås med klyftpotatis
Jag hade bunkrat med fläskfilé i frysen !! för 3 v sen när fläskfilén kostade 49 kr / kilot passade jag på

Gott vart det

Älsklingen kom förbi mitt jobb med en värmefläkt
För jag typ fryser ihjäl på kontoret
Tack snälla du ❤️
Det värmer upp kontoret blixt snabbt 👍

En bra dag på jobbet i går, Kattis pulade med loppissaker och jag på kontoret och i huset och så åt vi lunch mm

Nu ska jag hämta tvätt i tvättstugan , sen ska vi hälsa på en kompis som inte mår så bra psykiskt och sen blir det KP uppdrag i stan i dag
Full rulle

// Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0