Go Onsdag på er.

             Hej bloggvänner
 
Sitter i soffan och degar, grabbarna (Micke & Kalle ) är på rummet, Kalle har haft kompisar här sen i söndags men det e lugna gatan ändå. Dom sköter sig......
 
I dag har jag äntligen fått till en date med Inger, Vi kikade lite i butiker och åt lite mat på Taco bar. Det var skoj att ta igen lite tid med henne.
 
Dagens inköp vart en mössa (grå enkel) och jackan jag fick av Max (se tidigare inlägg)  , det jag skulle behöva nu är ett par snyggare kängor alt. stövlar
sen hittade jag en sjukt snygg klänning men den ligger fortfarande på min önskelista, kanske något att ha på kryssningen jag ska på i december.
 ??? 
 
Nu säger jag hej då för i kväll, klockan 21.00  ä det syrror på tv:n så det blir en dusch och sen krypa ner i en ren bäddad säng.
             
Bjussar på en sommarbild från midsommarafton 2016, då det  fortfarande var SOMMAR.......
nu får man istället säga God jul ...........
 
 
                                     All kärlek   //  Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0