Hej Måndag den 14/11

Hej på er
Jag vaknade 04.30 i morse, pigg som en mört
Jag har vilat hela helgen.....
 
I dag blir det jobb och denna vecka har jag även 2 KP uppdrag. Full rulle
 
Sessan åker hem i dag, Kia och Rickard landade på svensk mark i går kväll, det ska bli skoj att höra om deras resa.
Trist att hon åker hem på ett sätt men nu får jag återgå till full Focus på Sune, Han e lite svartsjuk på Sessan.
 
I kväll blir det tvätt av alla sängkläder, överkast och hundtäcken.
Jag läste att bloggerskan Kenza bokade tvättstugan var 3:e vecka  =  What
jag tvättar varannan dag ...
 
Hur e det möjligt att man kan tvätta var 3:e vecka ?????
 
            Hur ofta tvättar ni ? 
 
Önskar er en fin Måndag // Maria

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj men hon har ju så mycket kläder så hon behöver inte tvätta ens.
Jag tvättar nog en maskin varannan dag skulle jag tro. Men jag gillar att ha rena handdukar, sängkläder o sånt där. Kenza byter nog inte till en ren handduk lika ofta som jag gör hahaha.
Ha en bra måndag nu :) kram

Svar: A fast samtidigt så bor hon i en liten etta
Hur mycket kläder kan man ha då hahaha
Maria Höglund

2016-11-14 @ 08:30:12
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0