Mörka tankar

 
I eftermiddag kände jag bara att allt vart mörkt. Det var som att dra ner rullgardinen.
Negativa och Mörka tankar
ledsen och loj och typ grinade för allt. Kände bara att jag typ skiter i julen och allt annat.
 
Jag vet inte vad det är men jag tror jag känner mig lite små stressad inför julen ,  all den här köp hysterin, dåliga samvetet för att man aldrig kan slå på stort inför julen, man måste tänka på varenda jävla öre hit & dit
Även allt som händer på helger framöver . Allt kostar pengar och jag får typ panik......
 
Vad och vilka saker ska man prioritera . Jag måste nog ställa in några saker för allt kostar pengar tyvärr och jag vill gärna kunna köpa någon julklapp.
 
Fy  fan känner jag just nu, Jag tog en promenad nu på kvällen för att rensa bort lite tankar och försöka tänka positivt.
 
Vi får se, i morgon kanske det känns bättre..........
 
     God Natt // Maria

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå jag vet PRECIS hur det känns!! Jag som alltid älskat julen har en klump i magen över dessa pengar.. hur vi än vrider o vänder på kronorna så räcker det inte till fina o bra klappar till alla. Bra att jag ska till Ullared där det är billigt. Enda räddningen känns det som.
Hoppas du får ihop det! Kram

Svar: Tack fina
Maria Höglund

2016-11-15 @ 22:05:25
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Annica

❤️❤️❤️❤️

2016-11-16 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0