Söndag 20/11

 
 
                              Hej bloggvänner
 
Härlig söndag med sooooooool
Jag vaknade ganska tidigt i dag, Jag åt frukost och sen  gick  jag till jobbet,
 
Nu när jag kom hem så har jag städat kylen, gjort soppa och klockan 15 har jag tvättstugan (läs igen)
 
Full rulle fram till jul.
 
jobb + kp uppdrag alla veckor fram till den 22/12 men jag ska vara vård av gubbe på Tisdag och Onsdag för H ska opereras och behöver nog lite assistans.
 
Nästa helg fest och mys frukost med familjen
 
veckan efter så är det  kryssning och glöggmingel hos farmor och farfar
 
10+11 december har FutureTeens loppis bord i Brandbergen
 
16+17+18 INTE TILLÄNGLIG FÖR NÅGON  (förutom mina barn)
 
23: kanske handla julklappar
 
24:e JULAFTON
 
    
Hur ska ni fira julafton, Hemma eller med tjocka släkten ??
vad är er favorit på julbordet ?
 
     //   Puss & Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0