Tjo & PK

Bakis maria här.
Vi hade verkligen skitkul i går
så jäkla kul att träffa PK igen och alla andra som kom. Vissa har jag inte sett på flera år.
 
Vi gick till Vippe ¨runt 20.00 och sen åkte vi därifrån  kommunalt in mot Söder och Big ben.
 
Jag tror vi var ca 30 pers.
det vart öl, drinkar, dans och donken innan vi åkte hem.
 
Vi var väl hemma runt 3 och det hade gått jättebra för Sune men han var sjukt glad när vi kom hem.
 
En granne till mig skulle egentligen tagit  ut Sune på kvällen men jag hade glömt att lämna nyckeln till henne (bra jobbat maria)  så jag försökte få tag på syrran i går kväll för att min granne skulle ha gått dit och hämta min nyckel men Annicka svarade inte men det var verkligen inga problem ändå,
Tack ändå P.
 
Som sagt, trött, bakis och törstig är min status just nu // 
Tack alla som var med igår.
  All kärlek

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag låg och sov. Sune hade kunnat vara här om jag fått frågan.

Svar: jag ringde för en granne skulle hämta min nyckel hos dig för hon skulle bara ta ut sune en snabbis men han klarade sig, förstod att du sov.
Maria Höglund

2016-11-19 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0