Vaknade 4.40

Vaknade 4.40 i morse pigg.
Det blir en lång dag....
 
Jag satte på min ljudbok, just nu lyssnar jag på kvinnan på tåget. Den ska tydligen vara skitspännande men jag har kommit 1 timma in i boken och det har inte hänt ett skit typ. Jag vill ju att det ska börja hända något direkt om det ska bli intressant. Palla vänta liksom.........
 
Men jag ska ge det en timme till .........
 
I dag blir det jobb och sen ska vi träffa Janne (Inka) det var länge sen vi sågs så vi ska sammanstråla och prata lite skit.
 
I morgon blir det KP uppdrag hela dan, Min brukare ska julhandla i stan. Han ska köpa
julklappar till sin mamma och brorsdotter.
Det ska bli trevligt att strosa lite i gamla stan och City, det är så sällan man är i stan.
 
     Nä nu dusch och sen jobbet //  Kram på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Mysigt att åka in till Gamla stan. Är sugen att gå på julmarknaden där i år.
Ha en fin kväll!
Kram / Therese

Svar: ❤️
Maria Höglund

2016-11-29 @ 18:31:33
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0