All in one Boost

Hej fina ni....
 
       hur e det med er ??
 
Jag sitter här och tänker .
 
Jag tycker jämt man jobbar ,  dag som kväll (ej fredagar) man ställer upp för alla , man jobbar extra, man finns alltid där för barnen 24/7
man hjälper alla runt omkring med saker som ska fixas, man handlar, tvättar, bäddar rent, lagar mat, städar, ringer samtal, gör matlådor,  tar Sune 3-4 ggr per dag och är tillgänglig på telefon dygnet runt   osv Ja ni hajar.......
 
men något man e dålig på är att ta hand om sig själv.
 
kommer knappt ihåg när jag tittade mig själv i spegeln sist. Blir typ en snabb kik när man borstar håret på morgonen men inget man reflekterar.
det ända jag brukar fixa är mina naglar men det har jag oxo dragit in på, förut gjorde jag var 4;e vecka men nu blir det var 7:e vecka ca.
 
När gjorde man en ansiktsmask sist eller en kropps behandling ?
 
Just nu är jag sjukt trött och energi lös, Jag vart ju förkyld för 4 veckor sen och lite av hostan och snorigheten sitter kvar  , Seg jävel
 
Min kropp skriker efter lite kärlek... Å vad jag skulle vilja göra detta just nu....
 
1)helkroppsmassage
2) fotvård
3)ansiktsbehandling
4) fixa fransar & bryn
5) lite vitaminer = all in one boost,, (bara att knapra)
6)bleka tänderna
 
Tänk att få göra allt detta på en och samma dag , 8 timmar lyx... Ha Ha  
´              Dream on.
 
 

                       ÅÅÅÅÅÅÅ Va skönt
 
Missförstå mg inte, jag är verkligen tacksam för allt jag har och jag är glad och tacksam för att jag får pyssla om allt och alla och jag är glad för mitt fina hem och att man ens har tak över huvudet men man glömmer bort sig själv.
Ibland tar orken bara slut så att säga.
 
  // Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0